helt slut ikväll igen


jag är helt slut nu ikväll också men skönt det också. igår la jag mig i sängen vid 22 tiden, skönt som tusan. jag och mamma fixade med jobbkläderna förut och det tog sin tid för helt plötsligt ska man ha korta ben och myggbett till bröst, så haha det gick inte så himla bra där. men hoppas det blir bra och att det passar nu bara, hihi. det känns som ytterliggare ett steg närmre nu, riktigt bra och jag längtar massor! imorgon blir det jobb, gym, dusch och myskväll. så full rulle imorgon, det gillas. nu ska jag snart krypa ner. godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har jämt myggbett till bröst :(

2010-11-03 @ 09:23:29
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0