bränna kalorier


då är jag hemma efter 50 minuter på bandet och 60 minuters pump, härligt johänni! det känns så bra nu när jag är igång igen och kör som tusan. jag älskar det här alltså, själv mår jag verkligen bättre. dessutom har jag märkt resultat med magen också, kört stenhårt med ett pulver. kul när man märker skillnad för nu har jag inte ont alls lika ofta längre osv. imorgon hoppas jag att det blir bodytoning, jag var dock den första som anmälde mig så jag hoppas att fler gör det annars får det bli bandet en timme, bränna fett, bränna kalorier, räkna kalorier!


Kommentarer
Postat av: emilia

vas använder du för pulver? behöver alla tips jag kan få ! :)

2010-11-25 @ 23:33:14
URL: http://emiliajivegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0