att så lite kan göra så mycket


det är så sjukt vad så lite kan göra så mycket för någon, har ni tänkt på det? att bara säga något, något extra eller vad som helst kan ju faktiskt göra mycket för en annan. det var som igår när jag jobbade så var det en gäst som frågade mig:

gästen: johanna, hur länge har du jobbat här?
jag: jaa, lite mer än 2,5 år.
gästen: du, det märks för du är verkligen rutinerad!

det gjorde mig happppyyyy. att få höra att det man håller på med är man duktig på, av andra. det är riktigt kul! det var som en på jobbet som jag fixade håret på för någon vecka sen, hon sa igår igen att hon är jättenöjd. vi behöver alla få höra sånt ibland, det blir iallafall jag glad av :)


Kommentarer
Postat av: josefine

härligt=) jo de e bar bra med mig:)



kram josse

2010-11-05 @ 14:33:23
URL: http://josefiineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0