tråkigt väder

så himla tråkigt och grått det har varit ute idag. jag, babe och några grabbar har varit i vingåker men dom hade ingenting för mig. jag köpte ett par jättefina gladiatorsandaler med nitar och grejer på, looove theem. okej, jag fick dom av hjärtat, so sweet. nu sitter vi hemma hos matte och vi är fyra stycken som spelar alfabet, skojsigt. alla sitter med varsin laptop och jag hoppas att ni håller på mig.

fredag imorgon så först blir det praktik och sen mysis med tjejerna. igår tog jag ut marias hår i fyra timmar, jaaa fyra timmar. helt sjukt, det satt som berg alltså men det gick ju till slut iallafall. så ni kan ju gissa hur ont jag hade i ryggen och så, fy faan. men nu är det min tur igen, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Ove

jaha när köpte du dom skorna? var inte jag me då eller ;) <3<3

2010-03-26 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0