tråkiga rubriker

jag sitter faktiskt kvar i skolan fast jag har slutat, våda en stooor applåd till mig för det? hah, det händer ju inte allt för ofta. jag och beccis sitter och gör projektbajsskiteeeen! supertråkigt är det verkligen, uurk. men men, jag överlever. innan jag lämnar skolan för idag så ska jag lämna in skiten och då blir det lättnar och det ska bli skönt att få den inlämnad. igår klickade jag även hem något sött från nelly, mwiwiihihi, soo goood. så vi får hålla tummarna för att den sitter bra. idag blir det mest lugnt, kanske blir en sväng förbi ett solarium annars så blir det bara lugnt som sagt. grått och tråkigt väder så jag känner inte för nåt speciellt heller. ska till mitt allt iallafall, saknis hoonom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0