studentkort



vilket dag, what a day! skeuuwlaaan stod på schemat men slutade 11.15, lyllos eller vad? hiih, love it. efter skolan åkte jag och två till, till stan för att kolla lite. när vi har varit i butiken där jag köpte studentkort så kommer mina pullor linda och carro ner för rulltrappan, hiih. största happyfacet ni kan tänka er kom fram på mig. så jag hakade på dom istället eftersom dom andra snart ändå skulle dra. blev stan en sväng och jag inhandlade något sweet kan jag lova! sen åkte jag till norrköping, hem till norrköping borde jag säga eftersom jag är här lika mycket typ. hur som helst så mötte jag upp mitt hjärta och sedan drog vi till gymmet och pumpade lite muskler. så jäkla gött det va och man känner sig så duktigt. hiiih :)

imorgon är jag ledig, lyxvecka juuu. men imorgon blir det en hel del plugg och gymmet. jag vill inte plugga för jag orkar inte, jag vill bara ha studentveckan nu och ha ett eget place with my babe. men det kommer, det kommer :) nu vet ni att jag lever iallafall, vi hörs era nördar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0