solen strålar

godmorgon era solstrålar. hur skönt är det inte att vakna och man ser hur ljust det är i rummet för att solen lyser där ute. det är härligt och genast så känns allting lite lättare ändå så fort solen tittar fram men det var tomt inatt. nu sitter jag här med tandblekning och ska iväg och sola om ett tag.

igår var det praktik, riktigt skojsigt som vanligt. jag klippte min älskling och en kompis till honom. sen följde my heart hem hit, vi åt god mat från valentino med mum and dad, myste framför tvn och tog det lugnt. sen åkte han hem rätt så skapligt och sen var jag bara hemma och slappade. fast inte bara hörrni, jag gjorde söta naglar..hiih. svarta tippar med diamanter på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0