saturday

 

trevlig kväll med tjejerna igår, loveyousomuch! kvällen avslutades med att jag hämtade upp min älskling och sen kröp vi ner och tittade på tv och myste massormassormassor. jag älskar honom, jag älskar att vakna upp med honom, jag älskar att somna bredvid honom, jag älskar att vakna mitt i natten och bara känna att han ligger så nära, jag älskar allt som har med honom att göra. jag är så kär så jag nästan spricker, det är helt sjukt :)

jag har duschat, fixat naglarna och sånt där aaá laaááaa hollywoodfru, haha. jag har ävit varit förbi och sprutit i lite i läpparna, haha nee nu skoja jag allt med er :) kvällen består hur som helst av bio med matilda. längesen vi gjorde något skojsigt ihop så det ska bli riktigt kul. alice i underlandet blir det och jag har inta fattat om det är i 3D men det verkar som det är det, ajaa jag berättar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0