pyjamasparty

godmiddag gott folk. jag tar ett break från pluggandet nu, puhh. gjorde bara ett prov i skolan idag sen slutade jag, så himla skönt. har bara tagit det lugnt och pluggat sen jag kom hem. vill att klockan ska bli mer och att den ska gå lite fortare för sen kommer linda och carro hit. vi ska ha pyjamaspartyy. laga god mat, kolla på bra filmer, äta massa gottigott, ansiktsmask, massor med prat och sova i en stor säng. värsta mysigt :)


igår efter skolan blev det gymmet och jag fick instruktioner och info om maskiner osv. jag och en tränare där la upp hur jag ska träna och vad, hur mycket osv så det va jättekul. gjorde konditionstest, styrketest, flexibelitet osv så hon vet hur jag låg till då och så. skojsigt! nu ska jag plugga vidare. projekt hit och projekt dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0