påskstädning

vad hände med vädret helt plöstligt då, dålig stil av solen alltså. skola idag och vad gjorde vi? joo, påskstädning..jippie liksom. kanske inte! sen hem och käka och tagit det lugnt och nu ska jag snart åka till mormor och morfar som jag saknar massoooor. ska fixa till dom i håret med mina söta töser, så dom blir fina igen och sen står det jobb på schemat ikväll. så denna dag lär gå fort trots det tråkiga vädret som gör så att tiden nästan står stilla och att man känner sig segare. efter jobbet kommer elinpullan förbi, hon är äntligen påväg hem. hiiih, så skojsigt!

 

nedräkning till både påsklovet och studenten. det är 10 veckor kvar tills student och utomlandsresan, äntligen börjar det närma sig. skönt med lov nästa vecka men för min del blir det allt lite jobb, men pengar du vet. hiih. ha en bra onsdag alla :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0