mario kart

projektfan är inlämnad nu och det är göttigött. självklart blev mitt tåg inställt men inget att lipa över eller hur? nästa gick ju efter 20 minuter ändå så. när jag kom hit till nkpg så gick jag till salongen och hälsade på mina tjejer där och bokade in tre kunder tills imorgon, värsta skojsigt. två klippningar och en färg. min babe ska bli en fejkblondie, hihi. det är för att han ska vara min modell till gesällen but next year. lika bra att börja tidigt ju :) nu ska vi köra lite mario kart!





Kommentarer
Postat av: emma

Inte säkert du får ljus färg och samma perm. Du får något annat nästa år :) I guess

2010-03-05 @ 08:59:55
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0