hindusim

hej babies, mopsvalpar och allt vad ni nu är. jag sitter hemma och pluggar om hindusim och det är faktiskt lite intressant men inte min starka sida inte. har ätit en avokado och snart druckit upp min smoothie som är min frukost. vad händer idag då johänna? jo jag ska göra klart det här, sen sola och kolla en snabbis på stan sen ikväll ska jag jobba. så tills dess blir det mest lungt. vad har hon gjort sen hon skrev sist då? jag har fräschat upp håret, börjat på nytt gym och tränat, myst med babe och varit på salongen. nu är det nog bäst att jag gör klart religionen :)


Kommentarer
Postat av: emma

jag gillar hinduismen :) Religion var ett utav mina favorit ämnen så intressant :)

2010-03-11 @ 20:57:47
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0