härlig fredag

solen tittade fram idag, åh så härligt alltså. man känner sig verkligen piggare så fort solen tittar fram..oftast iallafall. fredag idag vilket betyder praktik, hiih. dagen började med att en frisörlärare från min skola kom förbi och pratade lite, sen klippte jag daniella och hennes kille, sen fick jag en drop in, jag färgade håret på min älskling och jag stylade en kund. dagen har bara swiiscchat(stavning?) förbi, hur gött som helst och alla blev fina i håret och jag är nöjd med alla resultaten. nu sitter jag i sängen och kollar lite på tv samtidigt som jag bloggar och väntar på att mina pullor ska komma hit på fredagsmyyyys och så slutar inte kvällen, det blir fredagsmys med babe senare sen också! hiih. skönt med helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0