hairhairhair

jag är fortfarande inne på slingat hår och nu har jag en bra brun färg som jag kan göra ljusa slingor i men det finns ju några om och men också. mitt är rätt slitet sen jag var blond så jag kanske borde vänta tills efter sommaren då det även bleks av solen och sen göra ljusa slingor till hösten. sen har jag så himla fin brun färg tycker jag själv, så tänk om jag inte få tillbaka den men det får jag nog. trivs i denna bruna färg. men jag vill även ha slingat till sommaren och studenten. haha, vilka problem man kan ha alltså. om man tänker på hårets bästa så ska jag nog vänta tills efter sommaren så det blir mer vårdat..well seee. sånt som märks ju, eller hur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0