bye bye phone

nu sitter jag här och mitt glas med smoothie är nästan tomt. yummie! hallon och banan blev det idag. det var trevligt igår så tack för det brudisar. jag somnade sent igår och har inte sovit ut ordentligt så jag somnar nog tidigt ikväll, skönt det. jag har testat den svarta klänningen igen och jag skicka tillbaka den. den är lite förstor och sen väldigt vid, tänkte att jag kanske kunde sy in den men det är ju lättare sagt än gjort. det är inte bara den som ska skickas utan idag måste jag slänga iväg min mobil så det blir frisk någon gång, stackarn. hoppas det inte tar allför länge bara så fram med a old one, a old sexy phone. nu tänkte jag jobba lite med bloggen och senare sen ska jag sola. vi får väl se vad som sker, den som lever får se helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0