asshole

ingen mer än jag som börjar tröttna lite smått på tiger woods och elin? ny nyhet om dom every day och helst på löpsedeln också så att alla verkligen ska bry sig. man väljer ju själv eller hur. om man har en partner och sen är otrogen så har man själv valt det, ingen har tvingat dig. jag blir så jävla förbannad bara av att höra ordet, det finns inte. man gör bara inte så, man är inte otrogen. om man verkligen älskar sin partner så gör man inte så. det finns vissa saker som inte är okej. och vad fan tiger, du har ingenting kvar och jag hoppas inte hon tar tillbaka dig ditt svin rent ut sagt. finner inga ord för det alltså, det är förjävligt. haha men det är ju deras problem men ändå läser man det varje dag på aftonbladet om nya grejer som kommer fram eftersom han är så jävla feg själv och inte vågar öppna sin mun och våga stå för vad han gjort. nu har jag sagt mitt, jaa till och med jag orkar ödlsa tid på det, punkt slut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0