work all day long

vaknade i morse av att jobbet skickade sms och frågade ifall någon kunde jobba ett tidigt pass idag. jag ringde upp och sa att jag redan jobbar senare under dagen men jag börjar lite tidigare så idag blir det wooork all day lång, första dagen på lovet och jag jobbar. buuuut you know.. cash i cash and cash is king, det är ju det jag brukar säga hörrni :) hiiih. nu har jag lämnat in en uppgift som tydligen skulle in idag. tur att jag hann göra den och jag känner mig så duktig så. lättnad också för den delen. nehej ni, nu ska jag fräscha till mig lite och sen blir det jobb all day long. när jag slutar så kommer mitt hjärta hit, hur underbart som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0