sånt som måste göras

visst är det kul att man tror att saker och ting tar sån tid fast det kan ske på någon minut? ni vet småsaker som måste fixas osv. nu har jag mailat om gesällen, att jag inte ska göra den i vår och det känns riktigt skönt. nu kan jag stryka det på min söta lilla to-do-lista. imorgon ska jag hämta ut mitt paket från h&m, skojsigt. hoppas att allting är bra men det tror jag. jag har även funderat på semester under sommaren och jag tar nog bara den veckan jag åker till turki och sen jobbar och tjänar massor med pengar hela sommaren. jag och min älskling funderar nämligen på thailand sen i vinter, nästa vinter blir det ju för det är ju vinter nu. hahah- för övrigt så ligger jag i sängen med tandblekning, vaseline på ögonfransarna och idomin på läpparna. härligt härligt. jag kanske skulle invänta mig en skönhetssömn snart men jag är inte så himla trött längre!

http://medliorate.files.wordpress.com/2009/11/to-do-list.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0