nya bikinin


hämtade ju ut min bikini igår och den sitter fint. hiiih, är så nöjd så. nu väntar jag bara på min andra bikini som jag beställde samtidigt fast från ett annat ställe. jag tror att den ska komma nu i veckan eller veckan efter. vi får hoppas på det för man är ju nyfiken på det man beställer kommer att sitta. nu ska jag och mamma åka en sväng till mormor och morfar. hoppas dom känner igen mig i min nya hårfärg. hiihh. jag hoppas verkligen att morfar ser att det är jag idag men det är bara att vänja sig helt enkelt, det blir så för många när man är gammal..tyvärr :) min morfar och min mormor, världens bästa morfar och världens bästa mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0