kvällssmörgås

godkväll. jag och mami åkte till mormor och morfar en sväng förut. det blev en kvällssmörgås och så snyggade jag till dom i håret också. soo sweeet. just nu ligger jag nerbäddad i sängen och håller på med ett arbete som ska vara inne imorgon. vadå sjukt? vi har lov, hallååå. vi har haft praktik 9 timmar varje dag i två veckor, vad mer begär dom av oss..joooo att vi ska sitta på våran ledighet och göra klart uppgifter som ska lämnas in. sånt gillar inte johanna. det känns som att lovet är förstört alla redan! puuuuuuhh, jag orkar inte men jag har kommit igång väldigt bra och ska finslipa och fixa imorgon innan den ska lämnas in. jajaa, det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0