härlig söndag

jaaa, godmorgon på er. vad gör ni för nåt? själv sitter jag här och nästan halvruttnar, ska fixa naglarna och lite sånt om ett tag tänkte jag. igår blev det att fira carro och hos henne bjöds det på jättegod mat och en trevlig kväll, kvällen avslutades med utgång i linköping och om ni har tur så kanske jag lyckas få några bilder från kvällen. tack igen för kvällen brudar!

idag blir det en lugn och skön söndag. fick faktiskt lite vårkänslor, konstigt nog men det är nog bara för att snön håller på att försvinna lite med sakta steg. lite nagelfix och sånt och senare sen blir det det bästa på hela dagen, det bästa i livet, jag åker to myyy love. hiiih. skola imorgon och det känns ju inte alltför kul men det ska bli kul att träffa tjejerna som jag inte sett på tre veckor, några har jag lyckats stöta på under dessa veckor. mwiwiwhihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0