det är snökaos ute

hur mår ni i ovädret? sjukt att det ens får snöa såhär mycket och vara sånt skitväder. jag säger som jag sagt tidigare: det borde vara olagligt! håller ni inte med? burrrr alltså. jag och pappa ska hämta min älskling om ett tag och sen handla lite gottigott till kvällen. får se hur det blir ikväll om jag ska va med tjejerna eller om det blir en myskväll med min älskling. man kan nog inte ens ta sig någonstanns idag, tyvärr. smhi hade ju faktiskt rätt, t y v ä r r ! nu skulle jag vilja ligga på playan i thailand och ta mig ett dopp i havet om någon minut med min älskling. man känner doften av kokosoljan så att det riktigt steker på huden. mwihihihi, hur underbart lät det inte hörrrnii!

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/dynamic/01106/04s24-skottland-31_1106299l.jpghttp://www.singtime.de/wp-images/Thailand-Phi-Phi-Ley-b.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0