beslutångest

nu funkar visst blogg igen och jag fick lite tid över. igår efter salongen så åkte jag hem till mami och papi, hiih. sen åkte jag och mamma till mormor och morfar för att visa upp ringen såklart men annars så blev det mest lugnt. jag fixade naglarna och lite sånt. idag ska jag på infogrej med tjejerna, får se hur det blir. måste till stan sen en snabbis och kolla ifall min jacka har kommit in än och om den har det så hoppas jag att den är bra på mig också.

jag har även beslutångest över vad jag ska göra med mitt jävla hår rent ut sagt. skulle vilja ha en massa bruna och ljusa slingor men då måste jag bli brunhårig först för att få det bästa resultatet och det vill man ju ha. samtidigt vill jag bli lite mer naturligt blond. jag vill också bli ljusbrun i håret. jaa, vilka problem men imorgon blir det nog färgning av mitt hår och den som lever får se. svåååååårt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0