ansiktsbehandling

vilket skitväder det är ute men nu är jag iallafall hemma i stormen. riktigt mysigt hos carro och för min del blev det fruktsallad, mörk chocklad och mys med världens bästa tjejer. smhi varnar ju för att gå ut imorgon så vi får väl se vad som händer, my boy is coming. hiiih. imorgon innan han kommer så tänkte jag ha en sån där skön dag som jag brukar ha. ansiktsmask, lite nagelfix och sånt där lite myyys i det här ovädret. vi ska nog även sola, jag måste få ännu mer färg alltså. jag fick ansiktsbehandling tidigare i veckan, riktigt skönt och det var första gången jag var på en sån behandling. jag har ju ingen problemhy eller så, det är ju därför :) tänkte visa er lite bilder från salongen, där jag har praktik men just nu har jag bara på hudvårdsrummet och tänkte lägga upp alla samtidigt men det är på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0