valborg

åhhh, en av dom två klänningarna som jag tänkte köpa är slut i min size. nu blev min dag ännu sämre och inte nog med det så har jag blivit förkyld och känner mig hängig p l u s vädret. vad är det här? ännu en regning meningslös högtid och så har något smart person kommit på att man ska stå framför en brasa och glo. haha! det blev föreläsningar idag så det blev alltså skola, väldigt bra och roliga. nu är jag hemma och snorar. ska snart snygga till mig lite så jag inte ser allt för hängig ut. ska till tjejerna och förhoppningsvis blir det grillning! västaaa myyssiiis. förlåt för dålig uppdatering igen och inga bilder tagna men jag får skylla på att jag är lite sjukiiis, ni överlever nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0