ulletlullet

dagens outfit dååå


syrran & mammmii


syrran och jag

igår när bilen rullade från våran gata så var det solit sen när vi var halvvägs framme så regna det och det gjorde det även nere i ullet. uurrrrrk! blev inte så mycket inhandlat för min del. lite underkläder, strumpor, nagellack, ansiktsmask, nagelsaker och lite. sen köpte jag söta glas, muggar och badlakan tills jag och babe flyttar. blir helt galen när man går vi inredningssakerna för jag vill handla allt fint och flytta nu nu nu nu nu :)

vi kom hem vid 10 i åtta och 6 minuter över åtta så satt jag och syrran på tåget. haha, stressas..men vad gör man inte. tråkigt att vänta i en timme liksom och älsklingen kom och hämta oss på stationen sen blev det myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0