ullared

det är sjuuuukt vad trött jag är! ska bara klä på mig och fixa håret, sen är jag klar. åkte till lollo en sväng igår sen hem och äte tacos, mummmmsssss. efter maten kom mina pullor och det blev tv och en massa prat, hihi. nu är jag uppe men känns som att jag nästan fortfarande sover. borde ta med mig kudde så jag kanske får lite mer sömn. ska inte köpa nåt speciellt direkt.. tänkte ifall dom har några fina glas, mugga eller nåt sånt och sen ifall dom har en volymtång för det ska jag inhandla mig i vilket fall ändå :) snart rullar biler och det är lika bra att jag fixar det sista nu så dom slipper vänta på mig. snart rullar bilden till ullared och jag hade kunnat legat kvar i sängen men hade ändå inget bättre för mig så kände att jag lika gärna kunda följa med. hihiihh. byyee byeeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0