shoes

 

idag funkade visst musen och förlåt för dålig uppdatering men jag ska dra det kort. är riktigt nöjd med dom rvå första skorna men dom tredje vet jag inte. dom är inte så rosa som dom såg ut på sidan men dom funkar nog på studenten men jag tycker dom inte ser så rosa ut men men, ska funda lite mer! i torsdag va det skolan och redovisningen är avklarad skönt. jag drog till gymmet och tränade när matte hade sin fotbollsträning och det viktigaste den dagen var att han tog körkort! åhhh, så duktig han är..så vi åkte bil typ halva dagen! hihih.

igår va det praktik, skojsigt. jag färgade sofi och maria på salongen och sen färgade jag och klippte vera, vår hudterapeuts syster och sen klippte jag jimmy, mattes brooor. så dagen gick fort för fulla muggar. härligt härligt :) när det var dags att åka hem så kom älsklingen och hämtade mig, hiih och sen åkte vi hem till mjölby! blev tv, vi hyrde film, myys och så. han åkte nyss och nu sitter jag här och glor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0