påsklov

åhhh..mwiwiihiihihi! vet ni vad jag gjorde idag? jag säger som blondinbella "någonting gick fel, jag åt något jag inte tålde". haha, jag har köpt nya läppar, dom är sjukt svullna men dom lägger sig snart. men innan det och efter skolan så blev det gymmet med älsklingen och jag körde mitt program som vanligt och la på ännu mer, pumpa pumpa pumpa. sprang inget på banden eller körde på dom andra konditionsmaskinerna eftersom min hals fortfarande är svullen. tillbaka till skolan så hann inte vi redovisa, jag och min grupp men men, det blir veckan efter lovet. det hade varit skönt att få det gjort iallafall.

men niiii, jag har loooooooooov, wooohoooo! hur skönt är inte det men det är verkligen mitt sista lov innan det är slut på skiten. på lovet blir det lite jobb, personalfest, träffa tjejerna, mys med älsklingen, gymmet osv. men nu ikväll ska jag till syrran och hennes olof en sväng och sen blir det hem till hjärtat. vi ska nog beställa lite brillor idag också. kul kul :)





Kommentarer
Postat av: emma

Jag känner mig som en elefant om man ska springa på bandet på gymmet. ;)

2010-04-02 @ 10:06:27
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0