påskdagen

det blev lite inhandlat igår. fick en lång blus och en mascara i påskpresent, thaank u. blev riktigt glad när jag såg att blusen fanns i butiken eftersom jag tänkt beställa den på internet. sjukt att man kan bli glad av att handla, lycka eller vad.. haha. sen hittade vi lite som jag ska få när jag fyller och sen köpte jag ringar, örhängen och lite.

efter lkpg blev det tåget till min älskling för att fira linus. första blev det mat med släkt osv sen party på det. blev förfest och den utgång. tråkiga vi är som aldrig tar bilder, eller hur..iallafall jag. haha. hade på mig min långa fina blus som ni ser här nere, lackleggings och bandeaubh och my lovely kilklackar. hiiih. så jäkla gött att gå in i vipen och bara gå förbi den långa kön, haha..love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0