nytt timrekord

guuud vad folk, kan inte folk bara sluta äta? vi sålde nytt rekord idag och det va typ ingenting, haha..nevars. men jag tyckte inte det va så mycket som jag kanske borde tyckt. är så van nu kanske. det blev iallafall lite mer än 40 700kr på en timme om jag nu minns rätt. vilket lag vi är och imorgon efter mitt långa jobbpass så står det personalfest på schemat, det ska bli skojigt. men tillbaka till vad som händer nu då.

jag har ätit lite och väntar på att elin ska komma. jag ska klippa henne och sen vänta på min älskling. får se vad klockan blir men jag kanske hinner ut på en runda eller nåt. blir bodyscrub, ansiktsmask, solning och lite sånt idag med mitt hjärta. det har jag bestämt iallafall, haha! värsta mysis och gött, fräscht som tusan ju :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0