new brills

åkte och solade med lollo förut. sen köpte jag ny foundation och hämtade ut mitt paket. haha, så jävla stort paket..hade glömt att jag tydligen fick ett gratis täcke med hjärtan på när jag beställde. så gulligt, hiih och bikinin va bra. sen följde jag med lollo hem och det blev mest lugnt, hannah kom och så. så jäkla söt lollos hund är, lille charlie. jag har städat och plockat iordning lite på rummet med alla viktiga papper och skit så nu är det lite finare, sjukt tråkigt bara.

jag och hjärtat fick våra brillor idag, jättefina men vet ni? innan jag en prova mina solbrillor så åkte ena glaset eller aah plastet av, vad fan liksom? give me some new för dom var läckra! sen vill jag bara att mina skor ska komma nu! åhhhhhhh, h a p p y f a c e ! väntar på att mammi ska komma hem med bilen sen ska jag åka till matte och mysa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0