megamys

godmorgon på er! vad gör ni uppe nu? själv somnade jag ifrån andra avenyn reprisen som gick vid tolvtiden. somnade även utan att ringa och säga godnatt till mitt hjärta, då är man trött hörrni. men han hade ringt fast det märkte inte jag, måste sovit djupt. trevligt igår och god mat men lite innan tolv gick jag och bäddade ner mig, ganska så trött efter dagen innan det för då blev det inte mycket sömn. men vad faaan, det har ju snöat inatt. det är ju helt sjukt alltså, fattar inte solen att den ska skina eller? det suger rejält! tur att det bara är puttelite snö men ändå, solen kunde varit framme istället för att lite lite snö ska ligga på backen.

jag sitter och väntar på att klockan ska gå för idag blir det ett litet jobbpass men det är ju dubbellön väl? aldrig fel.. varje dag borde vara dubbellön eller hur? haha, dream, dream, dream. nu ropa pappi att det var frulle men jag är inte så hungrig ännu så jag äter senare sen. efter jobbet kommer elinpullan så ska jag fräscha till hennes hår och sen kommer älsklingen. megamys!


haha när jag kollar på bilder sen jag var blond så får jag lite av känslan är-det-verkligen-jag-har-jag-varit-så-blond? hahah. är ju så van vid min ljusbruna färg ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0