love my shoes

iiii loooooveee myyyy neewww shoooeees! galet alltså. happy, happy, happy. har leopardskorna på mig nu, dom högaste, vill inte ta av mig dom. ska fan jobba med dom, hahah! hade tagit kort och allt på dom och la in dom i datorn och tog bort bilderna från kameran. såklart så sluta musfan att funka så typvärr får ni vänta med bilder. när jag väl har bilder så ska det knasa för mig :( kom nyss hem från hannah och lollo, har varit där och umgåtts lite, funifun :) ska dra mig till jobbet och jag har precis fixat avokado, tomat, fetaost och keso och sen vindruvor och physalis som jag ska ha med mig. muuuummmms! jobbar rätt så sent och det blir nog sängen direkt så vi hörs nog inte förrän imorgon bloggen. bäst att jag drar mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0