kulglass

ytterliggare ett tråkigt inlägg, haha..sorrry! jag, babe och linus blev sugna på minigolf men självklart hade den inte öppnat ännu, vilket vi nästan trodde. det blev trots allt varsin kulglass i bägare och det smakade bra i vårsolen. när vi kom hem igen så var grillen igång och det blev hamburgare, mysimys. vi satt ute och åt, hääärligt.

nu har jag precis kommit ut ur en varm dusch och ska ta mitt rätt så nya ansiktsvatten. snacka om att det rengör på djupet. ska jag vara ärlig så blir jag typ nästan arg när jag tar det för det svider till eller hur man ska säga men då vet man att det rengörs på djupet också :) sen ska jag torka mitt hår i 5 år och sen är min älskling hemma efter hans fotboll! johanna, hur gick det med projektet? scchhhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0