good day

 

 

 

 

nu har släkten åkt och min älskling har haft match så jag hämtade nyss upp honom. så himla trevlig dag, love it and i love you! tack så mycket för allting jag fick, jättebra verkligen. skål från mine-serien, salladsbestick, ljushållare, blommor, pengar och två berlock till mitt thomas sabo armband som jag får imorgon, hihi. en rosett och en rosa droppe eller vad jag ska kalla den :) och lite mer. god mat och en härlig släkt. armbandet längst ner är det jag fick av tjejerna igår, jättesött och sen söta blommor! nu ska jag skicka in projektet inför torsdag så det blir klart till mässan och sen lägga in bilder. efter det ska jag mysa ner mig hos min älskling :)




Kommentarer
Postat av: Ove

tomt här i sängen utan dej :( <3

2010-04-25 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0