dumma rygg

jag har så jäkla ont i ryggen alltså och det är inte skönt alls. haft det för länge nu och det bara knakar om den och när det har knakat så känns det bättre. jag borde nog gå till en sån som kan knäcka ryggen eller nåt, inte skönt hörrni. igår blev det som sagt gymmet och då blev det bara kondition och förbränning. hiih. idag kör jag samma fast även mitt styrkeschema så nu jävlar! sen efter gymmet så hämtar baby upp mig och vi har en del att göra idag.

mycket som händer nu ändå. jag fyller om bara 5 dagar, studenten snart, turkiet och guuud vad jag längtar till detta hiih. har sällskap av sixten och själklart var han tvungen att gå på datorn, han kunde inte gå runt liksom. hahah. bäst att jag rör mig nu men vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0