check on it

blev gymmet förut vid 12 tiden och sen tog jag tåget hem och vad har jag gjort sen dess? hah, typ inget men man orkar inte göra nåt heller när det är så grått ute. jag ringde till företaget som vi beställde brillorna av och berättade att mina solglasögon var trasiga när dom kom så jag skulle ta en bild på dom och maila, sen skicka dom nya när dom fått bilden. check på det med. hoppas dom kommer nästa vecka vilket mina skor med lär göra. fått mail om att dom är påväg, loovely!

får se vad som händer idag, känner för att göra nåt iallafall och inte bara tråka och ruttna. mami och jag pratade om att åka och kolla på thomas sabo armband idag, önskar mig det när jag fyller så det är nog inte omöjligt. sen kanske jag drar förbi solariumet en sväng men jag mår så dåligt för varje gång man solar solairum så öka hudcancer med 70% sägs det och jaa..jag borde ha mer än fler miljarder nu :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0