best in the whole world

 


efter skolan kom hjärtat och hämtade mig på stationen och vi åkte till jobbet och köpte lite mat, ibland är man värd det och jag åt ju trots allt morötter. när vi kom hem så gick han upp på rummet och ropade på mig så jag kom. då står ytterliggare fler presenter på nattduksbordet och en bukett med röda och rosa rosor. soo sweet, ni kan ju bara gissa hur mina ögon blev, ni vet ju hur känslig jag är. han är världsbäst och hur många gånger jag än säger att jag älskor honom så kommer han aldrig att förstå, can't explain!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja är lika känslig som dig! NU när ja läste fick ja tårar i ögonen. Han är ju för gullig Mattias..

Ni är det perfekta paret!



Saknar dig!



2010-04-27 @ 11:50:57
URL: http://missbella88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0